alweer zo slecht ontvangen. Ik obedrijf? ok weer je auto onderhouden? de 5 B’s Hoi Jason, en afspraak maken om er twee as slecht, bleek bij de APK. Je weet wel, elektrische gitaar. n afspreken, etc. bij de opvang zijn om de or een folder gebladerd, alle eptionist uit de werkplaatsdeur. ng gesprek, overduidelijk met Belachelijk verhaal. Kappen met die garage! Ik heb een hele goeie: daar word je super ontvangen. Voor het idee even mijn laatste bezoek: Ik moest nog APK, maar het is topdrukte nu op het werk. Al m’n projecten tegen de deadline aan. Dus ik had die APK alsmaar uitgesteld. Zou binnen anderhalve week moeten gebeuren. En het weekend dat in die anderhalve week viel, waren we ook nog weg (!) begin mijn vraag te stellen: weg (zonder sorry!) en daar anden er wel op. En ik had nu al zijn. je klant! Heb geprobeerd een nsdag rond 12 uur erop laten n ’s middags repeteer ik met de zegt-ie tegen me. Ik stond echt ze tussen twaalf en half een.’ e tijd voor mij écht lastig is. Hij: mijn band’. Hij: ’Ook om half mijn weekend gaan vol plannen hun boterhammen moeten Nou ja: ik naar mijn garage. Vijf voor half zes, op de valreep natuurlijk. Ik kom binnen: receptionist staat aan de balie te bellen. Maar hij ziet me direct, zegt ‘Goedemiddag’ en wijst dat ik koffie kan pakken uit de automaat. Was goeie koffie, porseleinen kopje, luxe boel allemaal. Dus ik effe zitten daar in de zithoek, lekker stoeltje, een soort onthaasting eigenlijk wel. Na al die stress op je werk zit je daar dan echt effe uit te puffen. magazine erbij, autoblad, niks mis mee. Na vijf minuten was die receptionist klaar met bellen, ik had mijn koffie op. Zeg ik dat mijn APK op superkorte termijn moet. En dat ik eigenlijk niet in kantooruren kan, vanwege dat op en neer rijden tussen die projecten. Hij: ‘En als u dan om half zes komt zoals nu? Dan sluiten we iets later.’ Geweldig voorstel natuurlijk! Afspraak gemaakt voor de volgende dag. En wat me ook opviel: tijdens ons gesprek ging de telefoon. Maar die receptionist nam niet op. ‘Interne lijn’, zegt-ie. ‘Als ik hem drie keer laat overgaan, weten ze dat ik bezig ben.’ Dus…super garage. Ik zou snel overstappen als ik jou was. Dan liggen die banden er zo op, ook tussen twaalf en half een. Groet, Max ✳ Van: Max Aan: Jason Onderwerp: RE: Weet jij een beter autobedrijf? 7 Pagina 6

Pagina 8

Heeft u een jaarverslag, you can flip of e-uitgaven? Gebruik Online Touch: presentatie digitaal bladerbaar op uw website plaatsen.

B-Myguest Magazine Lees publicatie 5Home


You need flash player to view this online publication