10. Welke boring (= geboord gat) in de zuiger zal groter zijn, boring 1 of boring 2? ....................................................................................................................................................................................... ....................................................................................................................................................................................... Samenvatt ing ✓ Demping van de veertrillingen is nodig om het wegcontact te behouden. ✓ Demping wordt bereikt door de uitgaande slag van de schokdemper te dempen. ✓ Schokdempers zijn in principe geconstrueerd als een telescoop. ✓ Schokdempers zijn er in verschillende uitvoeringen: – ingebouwd in een MacPherson-veerpoot – als veerdrager – als een losse schokdemper. ✓ De schokdemper maakt twee bewegingen: – ingaande slag: de demper wordt ingedrukt – uitgaande slag: de demper wordt uitgetrokken. ✓ Als je een schokdemper controleert, moet de uitgaande slag duidelijk meer weerstand hebben dan de ingaande slag. MODULE WIELOPHANGING EN CARROSSERIE // 5 DEMPING 10 Pagina 108

Pagina 110

Heeft u een catalogus, onlinepublisher of digi whitepapers? Gebruik Online Touch: pdf van papier naar online converteren.

P2D Wielophanging Lees publicatie 1Home


You need flash player to view this online publication