Welkom! Hallo beste lezer, Werk jij in een autobedrijf? En behandel jij je klanten als gasten? Ik wel, daarom ben ik gastvrouw geworden. Heb jij een andere functie in het autobedrijf? Ook dan levert het veel op om gastvrij te zijn! Misschien denk je: ‘wat een onzin! We zijn een autobedrijf, geen hotel! Waarom zou ik mijn klant als gast behandelen?’ Toch nodig ik je uit om dat te doen. Want wist je dat klanten veel eerder terugkomen als ze zich echt geholpen voelen? Dat jij zelf voor een groot deel bepaalt of een klant tevreden is of niet? Niet alleen het technische werk is belangrijk! Natuurlijk; je moet als bedrijf goed onderhoud, reparaties en keuringen leveren. Maar juist de sfeer eromheen kan ervoor zorgen dat een klant wel of niet terugkomt. En die sfeer maak jij. In dit magazine vind je tips en informatie over gastvrij zijn naar je klanten. Bijvoorbeeld ‘gastheerschap volgens Gunnarsson’. En: de 5 wetten van gastvrijheid. Bij veel onderwerpen kun je filmpjes bekijken. Ik wens je veel plezier! En vooral: meer tevreden klanten en daarmee een stijgende omzet. Inge de Vries ✳ 3 Pagina 2

Pagina 4

Voor kranten, online reisgidsen en PDF's zie het Online Touch beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een webwinkel in uw archief.

B-Myguest Magazine Lees publicatie 5Home


You need flash player to view this online publication