De gastvrije 5 B’s  Begroet uw gast  Beleefd zijn  Bedien snel  Bedank uw gast  Besluit vriendelijk De 6 pijlers van gastheerschap  Dienstbaar zijn  Verantwoordelijkheid nemen  Begrip tonen  Het geheel zien  De dialoog aangaan  Kennis inzetten Inhoud Gastvrijheid volgens Gunnarson Een klant is een mens 5 B’s De ene klant is de andere niet 5 wetten van gastheerschap blz.9 Helpen verschilt per klant Ongevraagd advies Gratis advies wie wil dat niet Omgaan met klachten Klacht van de week LSD Colofon Tekst: Mariam Wijnen Fotografie: iStockphoto Vormgeving: Etske Mounier Idee van: Innovam, Tom Ham In samenwerking met: Innovam, BOVAG en OOMT innovam©2013 Nee zeggen / slecht nieuws brengen Nee zeggen gaat steeds beter Wetten van gastvrijheid Test Hoe gastgericht ben jij? blz.4 blz.6 Maak van je bedrijf een BBBBBedrijf Typen klanten blz.8 blz.10 blz.11 blz.12 LSD-gebruiker scoort beter bij de klant blz.12 blz.14 blz.15 2 Pagina 1

Pagina 3

Heeft u een gids, digi brochure of web catalogussen? Gebruik Online Touch: folder online bladerbaar uitgeven.

B-Myguest Magazine Lees publicatie 5Home


You need flash player to view this online publication