Test Hoe gastvrij ben jij? Vragen om over na te denken! Hier vind je 10 stellingen. Vul voor elke stelling in wat je ervan vindt: Eens of oneens. Ik benader elke klant hetzelfde: ik ben ik! eens oneens Ik doe niet altijd precies wat de klant zegt, soms kun je hem op een andere manier beter helpen. eens oneens Ik vind klachtenbrieven irritant, mensen kunnen toch eerder aan de bel trekken? eens oneens Ik geef regelmatig ongevraagd advies, daar verras je mensen mee. eens oneens Ik spreek met twee woorden, dus ik ben een echte gastheer/-vrouw volgens Gunnarsson eens oneens Ik breng slecht nieuws altijd zo luchtig mogelijk en heb ook direct een oplossing klaar. eens oneens Ik spring in voor mijn collega als die er niet is. Wie weet kan ik zijn klant toch helpen. eens oneens Ik zeg nooit ‘nee’ tegen een klant. Ook al weet ik niet zeker of ik mijn toezegging kan waarmaken, beter dat dan een klant die wegloopt. eens oneens Ik bied mijn excuses aan als een klant een klacht heeft. Ook als het eigenlijk niet mijn schuld is. eens oneens Ik denk bij iedere klant: als ik hem was, hoe zou ik dan behandeld willen worden? eens oneens Wat is je score? 21-30 punten: Je weet al veel van gastheerschap! Breng het vooral ook in de praktijk! 15-21 punten: Je bent al een redelijk goede gastheer/-vrouw. Maar je kunt je kennis nog aanscherpen. 0-15 punten: Bekijk dit magazine nog eens. Je bent nog geen volleerde gastheer/-vrouw. 15 1: Oneens 2: Eens 3: Oneens 4: Eens 5: Oneens 6: Oneens 7: Eens 8: Oneens 9: Eens Dit zijn de antwoorden 10: Eens Pagina 14
Pagina 16Voor tijdschriften, online clubmagazines en gebruiksaanwijzingen zie het Online Touch content management system systeem. Met de mogelijkheid voor een webshop in uw publicaties.
B-Myguest Magazine Lees publicatie 5Home