Test Hoe gastvrij ben jij? Vragen om over na te denken! Hier vind je 10 stellingen. Vul voor elke stelling in wat je ervan vindt: Eens of oneens. Ik benader elke klant hetzelfde: ik ben ik!  eens  oneens Ik doe niet altijd precies wat de klant zegt, soms kun je hem op een andere manier beter helpen.  eens  oneens Ik vind klachtenbrieven irritant, mensen kunnen toch eerder aan de bel trekken?  eens  oneens Ik geef regelmatig ongevraagd advies, daar verras je mensen mee.  eens  oneens Ik spreek met twee woorden, dus ik ben een echte gastheer/-vrouw volgens Gunnarsson  eens  oneens Ik breng slecht nieuws altijd zo luchtig mogelijk en heb ook direct een oplossing klaar.  eens  oneens Ik spring in voor mijn collega als die er niet is. Wie weet kan ik zijn klant toch helpen.  eens  oneens Ik zeg nooit ‘nee’ tegen een klant. Ook al weet ik niet zeker of ik mijn toezegging kan waarmaken, beter dat dan een klant die wegloopt.  eens  oneens Ik bied mijn excuses aan als een klant een klacht heeft. Ook als het eigenlijk niet mijn schuld is.  eens  oneens Ik denk bij iedere klant: als ik hem was, hoe zou ik dan behandeld willen worden?  eens  oneens Wat is je score? 21-30 punten: Je weet al veel van gastheerschap! Breng het vooral ook in de praktijk! 15-21 punten: Je bent al een redelijk goede gastheer/-vrouw. Maar je kunt je kennis nog aanscherpen. 0-15 punten: Bekijk dit magazine nog eens. Je bent nog geen volleerde gastheer/-vrouw. 15 1: Oneens 2: Eens 3: Oneens 4: Eens 5: Oneens 6: Oneens 7: Eens 8: Oneens 9: Eens Dit zijn de antwoorden 10: Eens Pagina 14

Pagina 16

Voor tijdschriften, online clubmagazines en gebruiksaanwijzingen zie het Online Touch content management system systeem. Met de mogelijkheid voor een webshop in uw publicaties.

B-Myguest Magazine Lees publicatie 5Home


You need flash player to view this online publication